T-Team

Füves-vizes blog ez. Forró vizes, fekete füves, vagy meleg vizes, zöld füves, esetleg jeges, gyümölcsös, mézes, tejes, édes vagy kemény és keserű. Teázós. Univpécses.

Partnereink

 Photobucket

 Photobucket

 Photobucket

 Photobucket

Utolsó kommentek

  • L. J. Wesley: Ha valakinek bio zöldtea kéne: biokedvenc.hu/zold-es-immun-teak (2011.01.30. 21:28) Zöld tea teszt
  • PerverzBabi: Nem illik abbahagyni a blogolást! :( (2010.09.14. 14:35) Lady Grey
  • he: És igen! A debreceni Kuding Cha is szuper... és keserű :) (2010.05.23. 16:56) Yeehaw!
  • MsTea: Érdekes, hogy milyen más élményt adott nekem ez a könyv - ez indított el a teáról való írogatás út... (2010.05.11. 21:47) Faludy teája, könyvnemajánlóval
  • G. Viktor: Azért hasznosak ezek a vaktesztek, mert itt tényleg az ízen kívül másra nem tudsz hagyatkozni. :) ... (2010.04.27. 07:30) Zöld tea teszt
  • Utolsó 20

2010.02.24. 15:55 T-team

Thé des Amants

 http://www.palaisdesthes.com/fr/vignettes/the-des-amants-the880.gif

Tél volt, két évvel ezelőtt. De nem volt se lucsok, se csillogó fehér hótakaró, mert épp olyan helyen laktam, ahol szinte sosem esik a hó. Csak a Mistral nevű szélvihar kavarta az indulatokat, a faleveleket és a szemetet hatalmas erővel az utcákon Avignonban.
 
 
Betértem egy teaboltba, amivel már régóta szemeztem. Bent egy furcsa, vékony kis nő fogadott, és valami requiem szólt hangosan, mintha temetésen lennénk, és kissé felháborodva nézett rám, hogy megzavarom gyászában. –Valami téli teát szeretnék, egy romantikus, mély téli teát- mondtam. Ő meg nézett rám, mint egy hülyére. Kicsit zavarba is jöttem, mert én úgy gondoltam, hogy egy teaboltban lehet ilyet mondani, és hogy ilyen helyeken álmodozó Amélie-lelkű teremtések dolgoznak, akik megértik, ha nem a kívánt tea sorszámát vagy származási helyét mondom. Aztán bosszúsan elém rakott egy dobozt, és kinyitotta. Mély, téli, szerelmes illat borította be a boltot, fahéj, mandula, alma, vanília és gyömbér, töményen, fekete teaszálak közé keverve. A vöröses rózsaszín felhőből kikeveregve láttam meg a doboz címkéjét, miközben az eladó még mindig utálkozva nézett rám. Pedig pontosan tudta, mit akarok. Forró vízbe áztatható szerelemfüvet, ami átjárja az egész testem, és közel hozza azt, ami/aki abban a pillanatban nagyon messze volt. A Thé des Amants pedig pont ilyen, a szeretők teája, felkavaró, erősen szorító, de mégis lágy és melengető.
 
Az eladónő elegáns fémtasakba csomagolta a szerelmet, még egy megvető pillantást vetett felém, amiért boldog szeretnék lenni, aztán kiléptünk a boltból. A tea elfogyott, akármennyire is próbáltam beosztani minden szálacskáját, csak a fémtasak marad. Amit azóta is használok inhalálásra, ha vágyom a szerelem illatára.
 
A neten rendelhető itt, vagy kapható Franciaországban.

Apró "Buba" Annamária

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: személyes fekete tea


A bejegyzés trackback címe:

https://teablog.blog.hu/api/trackback/id/tr581786967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása