T-Team

Füves-vizes blog ez. Forró vizes, fekete füves, vagy meleg vizes, zöld füves, esetleg jeges, gyümölcsös, mézes, tejes, édes vagy kemény és keserű. Teázós. Univpécses.

Partnereink

 Photobucket

 Photobucket

 Photobucket

 Photobucket

Utolsó kommentek

  • L. J. Wesley: Ha valakinek bio zöldtea kéne: biokedvenc.hu/zold-es-immun-teak (2011.01.30. 21:28) Zöld tea teszt
  • PerverzBabi: Nem illik abbahagyni a blogolást! :( (2010.09.14. 14:35) Lady Grey
  • he: És igen! A debreceni Kuding Cha is szuper... és keserű :) (2010.05.23. 16:56) Yeehaw!
  • MsTea: Érdekes, hogy milyen más élményt adott nekem ez a könyv - ez indított el a teáról való írogatás út... (2010.05.11. 21:47) Faludy teája, könyvnemajánlóval
  • G. Viktor: Azért hasznosak ezek a vaktesztek, mert itt tényleg az ízen kívül másra nem tudsz hagyatkozni. :) ... (2010.04.27. 07:30) Zöld tea teszt
  • Utolsó 20

2010.05.16. 18:09 T-team

English Breakfast Tea

 

 
Piros emeletes buszra szálltunk a kedvesemmel. Mindenki munkába igyekezett, így nagy szerencse volt, hogy elcsíptünk két egymás melletti ülőhelyet fönt legelül. Szélesvásznú élmény korareggel, első sorból az ébredő London, első sorból az ébredő szerelem a kedvesem, és a városa iránt. Sorházak téglából, paloták üvegből; a buszon meg hangosan olyan népek, akiket még nálam is messzebbről sodort ide a sors, vagy valami más.
 
 
Csak pár napja, és alig pár napig voltam vendég itt,  és igyekeztem mindent megkapni ettől a kis időtől, amit csak lehetett, így az éjszakák is inkább beszélgetésekkel és filmekkel, meg nagy álmokkal teltek; hiszen aludni otthon is lehet. A reggel persze hisztisen indult ezért. Kedvesemet hosszú munkanap, engem múzeumok végeláthatatlan sora várt aznap, így miután bekísértem az üzletbe, ahol dolgozik, úgy döntöttem, hogy magányos kalandozásaimhoz egy Starbucks-ban merítek erőt. Persze az túl egyszerű lett volna, hogy egyből a London Bridge-nél üljek be egybe, találomra kiválasztott uticélom közelében kerestem hát magamnak egyet.
Ehhez metróra szálltam, ahol ha lehet, még különösebb szerezetek lógtak a kapaszkodókról, majd két átszállást követően kilyukadtam valami kedvesen hangzó nevű helyen. Lépten-nyomon kávézók váltották egymást ott is, mint szinte mindenhol a városban, s míg a megfelelőt kerestem, nem győztem elámulni a házak, és a kirakatok szépségén. Aztán  bementem a Starbucksba, ahol a jóleső meleg és a fertréd kávéillat  egyből levett a lábomról. Kicsit haboztam, egy bizalmas mosolyú, közel-keleti lány segített döntenem: english breakfast tea, itt fogyasztva, tejjel. Ez valamennyi termékük közül az egyik legolcsóbb, mégis az egyik legjobb. A tej karamelles ízt és színt ad a tűzforró főzetnek, amibe aztán az ember annyi extrát lapátolhat, amennyit csak nem szégyell. Barnacukor, fehércukor, édesítő, tejszín, még tej. Egyedül a citrom tiltólistás. Míg hűlt, fellapoztam az utikönyvemet és tüzetesen átvizsgáltam a környék nevezettégeit, melyeket a tea erejének köszönhetően a nap hátralevő részében sikerült élőben is végigjárnom.
Még háromszor utaztam Londonba ezután. Előbb egy, majd két, végül négy óriási doboz english breakfast tea szorította ki poggyászomból a ruhákat hazafelé menet. Még ha nem is képes arra, hogy visszaadja a várost, vagy a kedvesemet, de idehaza is jóleső meleggel tölt el, és elég erőt ad a naphoz.
 
Nadobán Nóra

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: személyes fekete tea


A bejegyzés trackback címe:

https://teablog.blog.hu/api/trackback/id/tr52007751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása